Welkom op dé website voor al uw creatieve materialen !
Van Institutionele markt (grootverbruikers als kinderopvang,
scholen en zorginstellingen) tot particulier

OUTLET Ronde leerveters, 1 mm, 2 x 1 meter, groen kopen?

Artikelnr: 38307 1  Zak
OUTLET Ronde leerveters, 1 mm, 2 x 1 meter, groen kopen?

Productbeschrijving OUTLET Ronde leerveters, 1 mm, 2 x 1 meter, groen

Leerkoord 1mm groen

Met deze supervoordelige verpakking leerkoord van 1mm dik in een mooie witte kleur maak je in een handomdraai zelf de mooiste sieraden. Dit leerkoord is extra dun waardoor het makkelijk door verschillende kralen geregen kan worden.  Je kunt het leerkoord ook vlechten tot een armband, ketting en er zelfs superleuke oorbellen van maken.

Je kunt met dit koord ook leuke lederen kwastjes maken voor bijvoorbeeld aan je tas of aan een sleutelhanger.  Ook kun je er kleine kralen op rijgen en er dan een mooie wikkelarmband van maken. Of je maakt een dunne  armband waarbij je kleine borduurkralen tussen 2 koordjes leer rijgt.

Het koord is gemaakt van echt koeien leer en is in witte kleur geverfd.

• Kleur: Groen
  • Dikte:  ca 1 mm
  • Inhoud verpakking: 2 meter (2 x 1 meter)

Let op: kleuren op de foto kunnen afwijken van de werkelijkheid. Leer is een natuurproduct dus er kunnen afwijkingen in het koord zitten.

Aantal:
Prijs:  0,75